Dr n. med. Marta Kopańska- kierownik zespołu, terapeuta I i II stopnia EEG Biofeedback, neurobiolog, neurofizjolog, oligofrenopedagog
Osiągnięcia/doświadczenie
Studia doktoranckie w zakresie nauk biologicznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie
Studia z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz z zarządzania instytucją oświatową w reformowanym systemie edukacji
Pracuje w Zakładzie Fizjologii i Patofizjologii Człowieka na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Rzeszowskiego
Wykonawca i kierownik znaczących projektów naukowych
Autorka 20 publikacji naukowych w zakresie neurobiologii i toksykologii.
Staż w Instytucie Neuroscience and Brain Technologies (IIT) we Włoszech, gdzie zajmowała się neuroobrazowaniem
Staż na Uniwersytecie Medycznym w Miami na Florydzie (USA).
Warsztaty w San Francisco w zakresie metod diagnostycznych w autyzmie
Szkolenie z zakresu QEEG a EEG Biofeedback
Członek Polskiego Towarzystwa Fizjologicznego.
dr Danuta Ochojska– psycholog, terapeuta, Doktor w Zakładu Psychologii na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Rzeszowskiego; koordynator poradni psychologicznej „No stress” na UR.
Osiągnięcia/doświadczenie
Studia psychologiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim
Studia doktoranckie na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie
Zajmuje się problematyką z zakresu psychologii klinicznej i psychologii rodziny.
Autorka 61 artykułów naukowych, monografii pt. Stwardnienie rozsiane i rodzina oraz współredaktorką pracy pt. Edukacja, rehabilitacja i terapia osób oczekujących wsparcia.
Pracowała w Wojewódzkim Zespole Ochrony Zdrowia Matki Dziecka i Młodzieży w Katowicach.
Praca terapeutycznej z dziećmi i dorosłymi z niepełnosprawnością i ich rodzicami w ramach Centrum dla Osób Niepełnosprawnych przy Caritas w Rzeszowie.
Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
Członek Towarzystwa Walki z Kalectwem
Kursy, szkolenia
„Metoda kinezjologii edukacyjnej”
„Podstawy systemowej pracy z rodziną”
„Podstawy psychoterapii psychodynamicznej”
„Intensywny trening kontaktu w relacji psychoterapeutycznej”
„Komunikacja alternatywna”
„Emisja głosu”
„Techniki i narzędzia informatyczne w procesie dydaktycznym”
„Aktywne metody pracy z grupą”
„Neurodydaktyka”
„Deficyty w teorii umysłu u osób z zaburzeniami neurorozwojowymi”.